måndag 26 september 2011

Roberts Radio och en gammal AGA

Hej!

Den här veckan har jag verkligen haft tuuuur.
Har länge suktat efter en Roberts Radio och nu har en limited edition Cath Kidston flyttat in i mitt kök :-) 
och inte nog med det...
 ...igår hittade jag en AGA-radio i SKINNFODRAL!! såååå cool!!
naturligtvis fick den följa med hem även om det redan var ordnat med en radio...
...vem skulle kunna lämna kvar den?
 Inte jag! :-)
Så var det slutletat!!
Men det finns ju fler grejjer att sukta och leta efter på loppisar och antikaffärer...

Ha en skön måndagskväll!
Sanna

2 kommentarer:

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej Sanna! Vilken fin blommig Roberts radio du köpt dej :) jag har oxå en.. Fast en krämvit! Å den bruna skinnradion förstår jag att du är glad för.. Har du köpt den hos R-M? Vilken tur vecka :) kram Tilda

Norregård sa...

Hej!!
Superfin, jag valde på en blommig & min gröna:) Har ju haft min i flera år & jag är lika glad för den!!!

Ha det gott Vännen:)
Kram